Kedden tortent 8/29/2007


Tegnap reggel, kb 4 ora alvas utan felettebb frissen es uden kiborultam az agybol, amikor anyam mar vagy hatodszorra szolt, hogy van 10 percem 6:45ig, amikoris indulunk pestre, jah, es mellekinformaciokent kozolte, hogy jott a butorszallito is. Remek volt. Kb 5 perc alatt magamrakaptam par ruhat, es ossze is kotortam magam, es meg idom is maradt, amikor a kocsi fele haladva latom, hogy mar mindenki turelmetlenul var...
A butor epsegben leszallitodott, aztan vasaroltunk par dolgot a koltozeshez, meg ilyenek. Vettem ruhat az eskuvore, es eldontottem, hogy szep leszek benne :)
Es laptopot is vettunk, ilyet.
Aztan meg aprobb haztartasi kellekek hianyoznak mar csak, amiknek beszerzese folyamatban. Mint pl. a mosogep :) Aztan elmasztunk a Kika-ba, hogy vegyunk nekem egy szep uj iroasztalt... Meggondolatlan lepesnek bizonyult, mert mint kiderult, elozetes tajekozodas hianyaban nagyot koppantunk. Van iroasztal 16-20 ezer forintert is,ami csak 4 lab (jobb esetben) es egy sima, semmilyen asztallap. Es ezek raadasul vagy 20 centi szelesek is, hogy egy fuzetet ne lehessen normalisan ratenni, nemhogy szamitogepet. Normalis meretu, de ronda asztal, szinten luxus nelkul, csak 4 labbal mar ugy 30k korul mozog... amiben meg fiok is van, normalis meretu, es netan meg teccene is, na az ugy 50-60-170 ezer kozott. Es meg szekem sincsen... Igy hat lemondtunk az iroasztal-vasarlas luxusarol, es atpacoltatjuk anyam altalanos iskolas iroasztalat ugy 15ezerert. Fiokja is van, 150 hosszu 80 szeles, szekrenyes 4 polccal, asztallap alatti teljes feluletu polc, es meg egy ajto nelkuli szekrenyresz a masik oldalon... ilyen ujan a fentebb emlitett arkategoriaba esik.
Aztan este 7-re jott a net-szerelo, es csinalt nekem szep es jo wireless csellot a lakasba :)

Jah, es vasarnap eszleltem, hogy a fenykepezogepem erdekes dolgokat csinal. Vagyis eppen az a lenyeg, hogy nem csinal. Tettem bele frissen toltott elemet, ures SD kartyat, bekapcsolom, nezem a kijelzon az eppen fotozni kivant 3 unokatesomat, megnyomm a gombot, erre a kep helyett mar csak a kepre eleg enyhen hasonlito, erosen vizszintesencsikos akarmi lett. Es nemigen lett jobb semmilyen probalkozas utan :(
Kezdek attol tartani, hogy megcsinaltatni dragabb lenne, mint uj gepet venni. De ujat meg egyreszt gozom nincs, hogy milyet kellene... Mar valami komolyabbra vagyom, mint az abszolut kompakt, inkabb valami haladobb lenne a jo, de azok meg dragak egyelore nagyon. Es a koltozes miatt amugy is anyagi csod van, es meg raadasul mosogepet is kell venni.

0 komment:

Megjegyzés küldése