Új év 9/01/2007

Szeptember elseje. 12 even keresztul ezen a napon indult az ev szamomra. Evnyito, iskolaba jaras, tankonyvek, uj tanev. Iden is uj evnek szamit, csak mashogyan. Ma nem azt jelenti, hogy iskolakezdes van, hanem hogy egy uj helyen, uj (regi) varosban kezdek egy uj evet.
A mai nappal Pestre koltozom.
Eleg fura ez. Mindig szerettem volna Pesten lakni. Igazan jo indokom sosem volt ra, csak oda huzott a szivem. Es itt allok ennek az ugymond alomnak a kuszoben, de valahogy megsem erzem magam elegedettnek, vagy ugy igazan boldognak. Kozel sem erzem ugy magam, mint ahogy vartam, ahogy szamitottam ra.
Kevesbe felhotlen erzes ez most nekem. Es magamnak sem tudok valaszt adni arra a kerdesre, hogy "miert?".


Mellesleg kiderultek az eloadasok idopontjai, igy hat osszeallitottam csak ugy tajekozodas keppen egy orarendet, hogy lassam, mire szamithatok. Szuletett kellemes meglepetes es csalodas is.
A jo hir az, hogy kepes vagyok osszeallitani ugy az orarendem, hogy penteken szabad legyek.
Az elso rosszhir viszont rogton itt kovetkezik. Megpedig, nem tudni, hogy melyik profnal erdemes felvenni a gyakokat. es mar vannak betelt gyakok is. Szivas lenne, ha megis kellene pentekre orat pakolnom.
A masodik rosszhir pedig, hogy mindket tanulmany szerint hetfon reggel nyolctol este hatig megszakitas nelkul senyvedhetek a suliban.
De legalabb szerdan csak 10-tol 2ig :)


Jah, es mivel elseje van, ujra irhatnek valamit az adatforgalmamrol.
2007. Junius:
fogadott: 60230MB
kuldott: 12824MB
összes: 73055MB

2007. Julius:
fogadott: 61248MB
kuldott: 20761MB
összes: 82010MB

2007. Augusztus:
fogadott: 41754MB
kuldott: 11969MB
összes: 53724MB

Fenti adatokbol is lathato, hogy augusztus havi adatforgalmam eleg szegenyes mereteket oltott. Letoltesnel 20GB visszaeses, feltoltesnel 9GB es globalisan pedig 29GB visszaeses figyelheto meg. Kiapadt a jo warezelnivalo... nyar van :) vagyis volt :)

0 komment:

Megjegyzés küldése