Last.fm-et hallgatni jo 9/03/2007

Mielott felkoltoztem ide, otthon fogtam a laptopot, es az asztali geprol atmasoltam az osszes zenemet.
Kb 2 perce meg szelektaltam mar masodik napja, hogy mi az, ami biztos kell, vagy biztos nem. Es az elobb pedig hirteln felindulasbol letoroltem az osszes zenet es toltottem egy Last.fm playert innen, beirtam a Tag-hez/hoz (ki hogy ragozza), hogy metal, aztan most ez megy.
Hogy miert jo? Mert uj, vagy regi zeneket is lehet hallani, valtozatos, es mert legalabb hallok valami ujat, amik ha megtetszenek, akkor rakeresek, es azt hallgathatom. Es mert csak 4 megat foglal, es nem 20GB-t.
Most peldaul Theiron szol, amit regen nagyon szerettem, es meg most is tetszik. Eppen most valtas Lacuna Coil-ra, ami szinten bejovos, de volt mar Metallica is. Es a profilombol "megtanulja", hogy mik a szimpatikusak. Eddig nem hallottam olyat, ami ne tetszene.
De lehet, hogy nem vagyok eleg valogatos :)

2 komment:

Coornail írta...

Mostansag en is igy hallgatok zenet. Sok helysporolas, hatranya hogy ha egy bizonyos szamot vagy eloadot akarsz hallgatni az nem fog menni.

Jittike írta...

na igen, nem minden van fenn a lastfm-en sem, de dolgoznak rajta :)
meg mondjuk a magyar eloadok se nagyon vannak ott

Megjegyzés küldése