A hideg kiráz 12/18/2007


Így hajnal fél négy felé már friss vagyok és üde... valójában már álmos sem vagyok. Valahol a "leesek a székről a fáradtságtól" és a "fel kellene kelni, mert dolgom van" érzések között lebegek.

Szellemi teljesítőképességem pedig ritkásan funkcionál... mivel úgy éjfél körül lett volna még használható.
Hogy mégis miert vagyok még itt, gép előtt, és miert borítom fel újra az alvási rendemet? És miert fogok úgy menni vizsgázni is, mint akit kimostak?
A válasz egyszerű... kegyetlen lusta voltam, és most fejezem be a beadandó dolgozatot, amire már lett volna időm, csak mindig mást csináltam helyette... a lustaság már csak ilyen...

És egy pók szaladgál a szemközti falon és ahányszor ránézek kiráz a hideg és olyan érzésem van, hogy ha mégegy mozzanatot tesz, rögtön rosszul leszek... és lehet, hogy tényleg.

0 komment:

Megjegyzés küldése