Sokminden 2/19/2008

Újra éjjel írok... régebben mindig ilyenkor csináltam, de azt hittem, hogy mostanában normalizálódni fog az írási inger, és beáll nappali üzemmódra... de nem :)

Ma (na jó, már lehet, hogy tegnap) kissé leakadtam... nézem a fórumot az ETR-ben, böngészgetek, nézem a jól bevált animevetítés topicot, hogy mik lesznek ebben a félévben. A szemem felcsillan, elmosolyodok, és konstatálom, hogy egyiket sem láttam még, és mindegyik nézős. Főleg a Crest of the Stars és a Devil May Cry. Na lessük az időpontot. Kedd... ééééééééééééééééééééés tényleg, fotós tanfolyam van keddenként. Na jó, nem mintha nem tudnám ezeket itthon is megnézni, de azért mégis csak más egy "hatalmas" kivetítőn nézni, mint egy 17"-es laptop monitorán. Hangulat na :))

A másik, amire felfigyeltem az az, hogy a Népligetben ugye mennek külföldre is buszok... nemzetközi meg minden :)) Állok, várok, tömegnyomor, hangosbeszélő női hang megszólal: "blabla autóbuszjárat indul Kolozsvárra (de ez bármivel helyettesíthető) "reszelős-férfihang-románul-mondja" Cluj Napoca "újra-nőihang-magyarul" a valamelyik kocsiállásról 14:30-kor"
Na az egy dolog, hogy a románok is hallják, hogy hova, mert értik, mert mondja a pasi-géphang, félbeszakítva a női-géphangot, de honnan tudja meg, hogy mikor vagy honnan indul az adott busz, ha csak a várost mondják románul is? vagy alapfelszereltség, hogy minden román tud magyarul is?
Érdekes :)


Update: és végre a google is úgy gondolta, hogy postolhatom ezt a bejegyzést, és meg is jelenik... tudniillik már 3x írtam meg, mindig mást, és mindhárom alkalommal ugyanazt a hibaüzit dobta a kedves :)

0 komment:

Megjegyzés küldése