Moziünnep 9/29/2008

Csütörtöktől sorozatos kialvatlanság és konstans fáradtság fogott el, nem aludtam túl sokat igazából. Oka: egyetemi tevékenység reggel + mozizás este.

Összesen 6 filmet sikerült megnézni. Sorrendben:
Csütörtökön: Múmia 3, ami után éppen Fradi-Haladás meccs utáni rendőrök vs. csalódott szurkolók meccs zajlott a Népligetnél, nyeltünk is könnygázt rendesen. A film, az utolsó előtti, nagyon hatásvadász jelenetet leszámítva tetszett, élvezhető volt.

Pénteken: Mamma Mia! Nagyon nagyon nagyon nagyon tetszett, szerintem a legjobb film azok közül, amiket néztünk, ez tetszett a legjobban. Olyan film, amitől feláll az ember hátán a szőr, de szigorúan a jó értelemben. Végig mosolyogtam az egész film alatt, és a teremből kilépve is még sokáig megmaradt a jó érzés.
Szintén pénteken kerítettünk sort a Trópusi vihar c. filmre. Igazából jó volt, vicces, jókat mosolyogtam, nevettem rajta, de nem igazán én voltam a célközönség. Pár poén, amin sokan röhögtek, nekem egyszerűen nem volt vicces.

Szombat este Star Wars - Clone Wars esett áldozatul. Ezzel már volt némi problémám, többek között, hogy kevéssé lehet elhelyezni, hogy a rendes filmek közül melyik 2 közé lehet beilleszteni. Mert, nem nagyon lövöm le a poént, de az elején azt hittem, hogy a 2.-3. filmek közé esik, de aztán később az 1.-2. közé akartam helyezni, amikor is rájöttem, hogy a 3. filmben Anakin arról panaszkodik, hogy nem lehet mester belőle... de itt valahogy mégsem ez volt a helyzet, szóval nem tudom. Eléggé látszott rajta, hogy csak a sorozathoz felvezetés. Azért majd a sorozatot is bepróbálom.

Vasárnap az izgi Forma 1 után A spanom csaja következett. Vivivel némi párhuzamot véltünk felfedezni az élet és a film egyes jelenetei között :) amiken aztán jót nevettünk. A film jó volt, itt kb minden poén leesett, aminek le kellett esni, itt jobban a lányok voltak a célközönség, így jobban is tetszett, mint a fentebb említett Trópusi vihar.
Aztán kis sietés ki a teremből 18:45-kor, és beesés a másik terembe 19:00-kor, ahol A sötét lovag került terítékre. Már nagyon vártam a filmet, a trailerek nagyon megfogtak (na jó, trailer alapján várós film is volt már szar, de ez nem az az eset). Hozta az elvárt, magas szintet a film, akciódús, pörgős, izgalmas volt. Kis szépséghiba az egészben, hogy a 18 soros nagyteremben sikerült a 3. sor 1-2-es székre jegyet venni. Nyakfájás garantált :)

Most nagyon sikerült rákapni a mozizásra, lehetne többször is moziünnep egy évben :) garantált siker lenne, hiszen vannak filmek, amikre az ember simán elkölt 500 huf-ot, és megnézi moziban, de ugyanerre a filmre rendes jegyárak mellett már nem menne el.

0 komment:

Megjegyzés küldése