Indestructible 10/30/2008

Megjelent már egy ideje, én meg már jó régen hallgattam az előző albumokat is, de szerintem jó lett. Indestructible címmel 12 többé-kevésbé jó szám. Most is van, ami nem tetszik, de régen volt már olyan album, amiről minden számra azt mondtam, hogy "igazán jó, tetszik". De ez már csak az én hülyeségem, válogatós vagyok :)

Kedvenc számom az albumról:



szöveg
Disturbed discography

2 komment:

Névtelen írta...

Úgy látom, ez a "18 éven aluliaknak"-féle változata az Inside of Fire klipjének, az "igazi" ennél sokkalta durvább :) (hát még a dal témája). Régi rajongója vagyok a Disturbed-nek, nekem a új album felerészben nagyon tetszik, különösen az Indestructible, Perfect Insanity, Criminal és a Run.

Jittike írta...

A masik klipprol mar en is hallottam, de a youtube-n kevesbe talaltam meg.

Megjegyzés küldése