Hely a winchesteren 8/05/2007

Na az nincsen.

Emlekszem, altalanos suliban mekkora dolog volt mar, hogy van szamitogepem... akkoriban eleg jonak is szamitott. De csak 1,5 GB-s vinyo volt benne, arrol lejott az a hely, amin a win95 lakott, szoval maradt kb 1 GB tisztan. Es milyen sok volt... akkoriban 1,44"-es floppykkal szaladgaltam, es meg nehany jatek is rafert a gepre.
Aztan jott a csere, 3 GB-s winchester, hogy felferjen az Incoming is, mert az kell. Egyik legkedvencebb jatekom volt.
Kb 1 vagy 2 evvel kesobb ujra csere lett, de akkor egesz gepet ujitottam be, P III 1,2-es celeron, 128 mega ram, 40-es winchester. Akkor lett netem is, 56K modemmel hasitottam, ami kegyetlen draga volt, es annal lassabb, es szuloi nyomasra napi 30 engedelyezett percem volt. Egyik haver, miutan megtudta, h van netem, felrakatott velem IE helyett egy Opera-t, egy MSN-t es a lenyeget, egy BCDC-t.
Fel ev mulva az 56k modemnek bucsut intettem, es jott az elso attores, 384-es adsl. Nem volt idokorlat, forgalomkorlat, es a hely szepen fogyott a 40 GB-bol.
Nem sok ido utan benyujtottam az igenyem egy nagyobb kapacitasu es jobb vinyora, es egy dvd-irora helyhiany miatt.
Most itt ulok, mar azota megegyszer uj geppel, es 160GB tarolokapacitassal, vagy 100 dvd-vel a polcomon, es alig tudok helyet szoritani 2x8GB-nyi sorozatnak. (Lehet, hogy az is erosen kozrejatszik, hogy delutan Coo megtamogatott vagy huszon nehany giga cuccal, de ki tudja :) )
Es ujra azon gondolkozok, hogy mekkora vinyoba kellene beruhazni, ami eleg lenne egy darabig, hogy ne kuszkodjek 3 het mulva ugyanilyen problemaval.
Mondjuk egy ilyen kis aranyos, 2 TB-s gyongyszem kitartana egy darabig :p Kis szepseghibaja, hogy szukos 800 dolcsiert osztjak. :(
Itt van rola reszletesebb leiras: http://www.westerndigital.com/en/products/Products.asp?DriveID=340


Jah, es ujra jo koran sikerult bejegyzest irni... rossz szokas, ejnye!

1 komment:

Coornail írta...

Ahh, a win95 nem foglalt az 1 gigat. Talan wes meg emlekszik ra, amikor egy 250 (?) megas(!) vinyora feltoltuk a win95ot, es meg melle a warcraft2t.

Megjegyzés küldése