Ihlet 8/05/2007

Ma pedig ebbol szenvedek hianyt.

Milyen jo lehet azoknak, akik csak leulnek, megnyitjak a photoshop-ot, fogjak a tabletet (ha van, de ez opcionalis) es alkotnak valami szepet. Vagy ezt tudjak foglalkozaskent uzni. Nekem az is eleg nehezen megy, h sajat szorakozasra rajzolgassak, alkossak PS-ben. Ha nincs ihletem, akkor meg egy jol kinezo negyzetet is minimum 2 ora osszehozni... es kb 2 percig el a nagy mu, mielott a kezem a Del gomb fole vandorol, es konnyes bucsut nem intek a hosszu orak szenvedesenek. Aztan vagy kezdem elolrol, es kb ugyanaz lesz az eredmeny, mint elso nekifutasra, vagy meg a gepet is lekapcsolom mergemben, h ma sem tudtam csinalni semmi ertelmeset.
Ma a gep lekapcsolasa elmaradt... vagyis ha ugy vesszuk, akkor megvolt, mert kegyetlenul lelottem a Virtualbox-ot, benne a PS-el. De ma meg a szokottnal is szornyebben ment a dolog, egy ertelmesen kinezo szint, vagy atmenetet sem tudtam osszerakni, nemhogy valami egeszet.

0 komment:

Megjegyzés küldése