Koran keles 8/17/2007

Reggel volt szerencsem felkelni 5:30-kor anyam altal, 6:30-kor es 7:10-kor ebresztoora altal. Mindez azert, h Attilaval es Vivivel tudjak talizni 8:30-kor. Csodas tavolsagi kozlekesnek hala, mar 8-kor ott szobroztam a foteren.
Jott ujsagos lanyka, kezembe nyomott egy metro-t, aztan jott roman szemelyit lobogtato ciganyno, h "jajj, milyen szegeny, szanjam meg 20 forinttal".
Aztan jott Attila, aki majdnem elcsapott biciklivel, mikozben ultem ujsagotolvasva-zenethallgatva es en meg jol megijedtem tole, es o meg jot nevetett rajtam. De legalabb halalosan pontos volt.
Ultunk, neztunk, elveztuk a fuvezo punk banda nyujtotta remek kilatast, aztan mire magunkhoz tertunk ebbol a csodas kepbol, addigra 9:20 lett es Vivi sehol. Na ez mar tole is nagy keses, szal felhivtuk. Sikerult szerencsesen felebreszteni, remek, oruljunk neki mi is :)
Aztan jott, lattunk, neztunk, es 11-kor feloszlottunk.


Es most itt ulok 3 es fel oranyi bekeszitett zenevel, es egyedul erzem magam... annak ellenere, h az eddigi nyaramhoz kepest ez egy tartalmas napnak szamitott... kileptem a lakasbol, es kozossegi eletet eltem. (mar csak a lakasbol kilepes miatt is eleg kulonlegesnek szamitott)

0 komment:

Megjegyzés küldése