Orchidea 8/16/2007

A helyzet az, hogy ezek a viragok nem hajlandoak megelni nalam.
Az elsot a 18. szulinapomra kaptam, ugy 3- honapig nagyon szep volt, viragzott, hozott uj hajtast, meg levelet, meg minden, amibol latszott, hogy jol erzi magat nalam. Aztan valahogy lett bele valami novenytetu vagy aminek azt hivjak, es kb 2 het alatt elszaradt, lepotyogtak a bimbok, megragottak lettek a levelei es meghalt szegeny.
A masodikat pedig nemreg, erettsegire kaptam, mindent ugy csinaltam, ahogy a hasznalati utasitas irta, locsoltam rendesen, nem volt tuzo napon, es ilyenek. Aztan egyik reggel eszrevettem, hogy az egyik pici bimboja elkezd sargulni. Na itt mar elorevetitve lattam, ahogy ez is el fog szaradni. Meg birja, van meg rajta virag, de folyamatosan esnek le rola szemmellathatoan teljesen egeszseges viragok is, amiknek nem kellene ezt csinalniuk.

Ugy latszik, hogy az orchidea nem az en viragom, vagy csak ezzel a ket phalaenopsis fajtaval voltak problemaim, es mas fajtaval pedig egyutt elnenk sok evet.
De legalabb a kaktuszaim es a bambuszom tulelo, es elvisel.

0 komment:

Megjegyzés küldése