Elhavazva 10/13/2007

Mar oktober kozepe van. Hogy tellik az ido! (es megint az ejszaka kozepen postolok... )
Elegge furcsa, hogy szinte csak most volt, hogy az elso adag ruhamat felvittem Pestre, vagy amikor eloszor bepakoltam ott a hutobe. Es mar az 5. hetet fejeztem be a suliban. Egy het mulva golyabal, a ZH idoszak is elkezdodik lassan (leginkabb hetfon reggel 8:30kor). Mar hazi feladat is van, de a komolyabbak csak vizsgaidoszak elotti hataridovel.
Ma delelott kezdtem el azon gondolkozni, hogy mikor menjek konyvtarba, es mikor kezdjek anyagot gyujteni a dolgozatokhoz. Meglepo modon tapasztaltam, hogy kegyetlenul eselytelen lesz rohanas es kapkodas nelkul vegigcsinalni. Legalabb is, ha komolyan akarom csinalni, teljes odafigyelessel es precizitassal, akkor minel elobb el kellene kezdenem.
Es ez azt vonja maga utan, hogy a szerda es csutortok delutani uszodaba jarasra vonatkozo tervem elnapolva. Pedig mar nagyon vartam, hogy menjek. Kellene a mozgas nagyon, es az uszas pedig idealis lenne erre. Lenne... ha nem ugy neznek ki, mint a no a kepen... Hatalmas halmozodo papirkupacok mogott...

0 komment:

Megjegyzés küldése