Szabadnap 10/11/2007

Csutortokon nincs suli, a "remekul" osszeallitott orarendemnek koszonhetoen. Jobban orultem volna, ha ez a kis szunet mondjuk a penteki napomat erinti, de nem jott ossze. Igy szerda 2-tol pentek delig raerek. Ez az ido altalaban arra megy el, hogy pihenek, gepezek, olvasgatok, neha tanulok is, de jobb hijjan az ugyintezes is ekkorra tolodik. Altalaban nem tul hatekonyan...
Kiveve ma, amikor a mai napra kituzott celok megvalosultak :)
Beiratkoztam az OSZK-ba es a KSH konyvtarba is. Az OSZK hatalmas, annyira nem neztem szet, de minden gepesitve, magneskartyas belepteto, meg ilyenek. Majd valamikor szetnezek, nagyon erdekel, hogy meg mik vannak, es hogy hogy mukodik egy ilyen hely.
A KSH konyvtar pedig nem nagy (vagyis nem tunt annak), de minden statisztikai adat megtalalhato, amit csak kitalalok. Ez tokjo, ott eltoltottem egy kis idot is, megneztem par adatot a szeminariumi dolgozatomhoz, aminek Szingapurrol kellene szolnia.
Na ennyi tortent ma, eleg uncsi, de ez van. Majd ha lesz valami ertelmes postolnivalo, akkor majd postolok :)

0 komment:

Megjegyzés küldése