Mozizás 7/31/2008

Az esemény óta több film is terítékre került, olyanok, amiket már régóta vártam, vagy éppen csak közbejöttek.

Ilyen volt a Hancock, ami nekem tetszett, de mást vártam. Itt nem úgy értem, hogy jobbra vagy rosszabbra számítottam, hanem hogy inkább dráma volt vicces jelenetekkel, mint vígjáték drámai elemekkel. Minőségben viszont hozta azt, amit kellett, és azt hiszem, hogy megérte moziban nézni. Trailer: youtube

Aztán ott volt a Wanted, ami eszméletlenül várós, nagyon nézős volt, de valami nagyon gyenge élményt nyújtott. Egy pillanatra nem lehetett komolyan venni a filmet. Jó, ez nem lenne nagy probléma, ott volt a Smokin' Aces, vagy a Shoot 'em Up, amiken jót szórakoztam, vagy még sorolhatnám, de ez... A trailer nagyon ütött, de kb az volt a legnormálisabb es legföltdhözragadtabb jelenet az egész filmben. Na de nembaj, ezt is láttuk, megtanultuk, hogy nem szabad bedőlni minden trailer-nek. (De úgy is be fogok... )

Tegnap előtt este a Kung Fu panda következett, ami szerintem eszméletlen aranyos volt. Jókat nevettem rajta. Ez pont az ellenkezője volt a Wanted-nak, a trailer alapján nem néztem volna meg, az valahogy nem fogott meg. Az egész film olyan volt, hogy végig lehetett mosolyogni, és néha (na jó, kicsit sűrűbben) felnevetni rajta. Tanulság: a pandák mindig éhesek :)




Ééééééééééééééésss végül tegnap este, digitális vetítésen megnéztük: WALL-E !!!!!!!!!!! :))
Annyira annyira annyira nagyon édes, aranyos film :) Még vagy tízszer simán megnézném. Az elején egy csomó ideig semmi szöveg nem volt, mégis lejött minden, aminek kellett... Annyiféle mimika, amennyi abból a kis robotból jött, mindent kifejezett. Na jó, néhol volt némi greenpeace-s és hasonlók, de nem vészes. Mostanában a legjobb film, amit láttam :)
És egy kis csemege: trailer, video 1, video 2, video 3, video 4, video 5.

Na jó, egyelőre ennyi most kb 2 hétre. Végre 2 hónap semmittevés után jön a 2 hét pihenés, nyaralás, semmittevés :) De legalább nem itthon, hanem Franciaországban. De napozni ott sem fogok :)

3 komment:

Blint írta...

En is megneztem az esemenyt, de szerintem harmat gyenge film volt. Ennyivel ossze lehet foglalni a tortenetet:
Novenyek mergezesetol hanak az emberek, aztan mergezes elmulik es mindenki orul. Az utolso 1 percben megint mergezes, hogy a nezo tovabbi halaleseteket kepzelhessen el a sajat fantaziajaval :S

Kung Fu Panda mar varolistan van, de folyamatossan csuszik le, mert treilerek alapjan nem egy nagy durranas, de ha neked tetszett, lehet majd megnezem valamikor:)

Wall-E szinten varolistas es a lista tetejen van, de ameg nincs rendes minoseg addig marad a listan. Moziba azert nem nezek meg egy rajzfilmet:)

Ami viszont mozis lesz, most vasarnap az a Mumia 3, meghozza premier vetites!:) Arrol majd meselek milyen volt!:)

Jittike írta...

A Mumia nekem is varos film,de majd ha csak hazajottem. Ha jo, akkor majd moziban nezem, ha neked nem tetszik, akkor marad a jol bevalt modszer :p

Blint írta...

Nos, megneztuk Moziban a Mumiat. Eleje kicsit eroltetettnek tunt, de aztan beindult a film rendessen. Voltak nagyon jo jelenetek, jo helyszinek, porges, latvany, minden ami aegy ilyen filmbe kell. Nem melleslega tortenet is turheto volt, nem sablonos. Moziban nezos mindenkeppen!:)

Megjegyzés küldése