Az esemény 7/11/2008


Hát eljött ez is. Újra ilyen horror-thriller-dráma-akármit néztem moziban. Igazán nem is tudom, hogy már néztem-e ilyesmit moziban. Ha igen, akkor remélem, hogy nem ugrottam akkorát ijedtemben, mint ezen a filmen az egyik jelenetnél. Mondhatni még én is meglepődtem magamon.
A film amúgy nem volt rossz, kb, mondhatjuk, hogy tetszett is, a konstans ijedést és vérfröcsögést leszámítva. Az első másfél perc kb uncsi volt, nevezzük ezt az időt felvezetésnek. Az ez után következő nagyjából 10 képkocka arról szólt, hogy egy csaj laza lelki nyugalommal nyakon szúrja magát. Hát igen. Aztán jöttek ugye a szokásos találgatások, mint a Godzillában, hogy mi is ez a dolog, mi okozza, stb, és úgy 50 perc alatt eljutunk a megfejtésig, utána meg gondolkozunk, hogy hogy lehetne nem meghalni. Nehéz lesz.
A végén persze happyend is lesz, ahogy egy rendes hollywood-i filmhez illik. Na de az utolsó jelenetet sem szabad kihagyni, ami igazán felteszi az i-re a pontot.


Amúgy azt hiszem, bővült a "moziban kell nézni, mert csak" listám :)
- WALL-E
- Wanted
- az X-Akták film
- Múmia 3.
- Hellboy 2.

Hirtelen csak ennyi jut eszembe :)

0 komment:

Megjegyzés küldése