Unatkozás ezerrel 7/04/2008

Hát ezt is megéltem, vége a második vizsgaidőszaknak is... Valójában nem volt az igazi, de legalább vége. Szörnyen hosszúnak tűnt ez a félév, pedig sokkal jobban ráértem, mint az előzőben. Ennek ellenére az első félév mégis jobb volt, sokkal többet mászkáltam, több időt töltöttem azokkal, akikkel a második félévben nem is beszéltünk 2-nél többször... ezvan, ezt kell szeretni, meg ilyenek.
Most, hogy vége, még nem tudom, hogy mi lesz, de majd ahogy esik, puffan. De nyár van, meleg, lehetne csinálni csomó dolgot, mégsem csinálom egyiket sem, többek között, mert még megmozdulni is túl meleg van :)
Nyakamon egy csomó javítgatni való kép, csak a virtualboxba még nem sikerült belekönyörögni a photoshoppot, bár igazán nem törtem agyon magam miatta. Leginkább alvás van mostanában. Könyvtárból is kihoztam 5 könyvet (3 rövidebbet, 2 hosszabbat) és hát a 3 rövid az konkrétan 2 és fél nap alatt elfogyott, és most 1 hónapra a könyvtár is bezár. Ilyenkor még a fű sem nő :)

0 komment:

Megjegyzés küldése